Dag 23 & 24 Dag Bali Hoi Hong Kong, Londen, Dusseldorf en Tilburg

Vandaag is het tijd om te gaan...
We proberen nog even uit te slapen vandaag maar dit hotel is zo irritant gehorig. Dus al vroeg wakker maar we blijven lekker in bed nog even genieten van het uitzicht op het zwembad, kijken wat tv of doen iets op de ipad etc.

De koffers hebben we gisterenavond al ingepakt, ging verbazingwekkend goed :-)
Om 12.00 uur gaan we met de taxi naar het vliegveld. We zijn er zo, lang leve de tolweg!
Inchecken en alles gaat weer prima. Al blijven de Balinezen ons verbazen hoe weinig structuur er overal in zit. Check na check krijgen, zelfs als we bij de gate zitten, wordt er een lint gespannen voor alle stoelen langs, we moeten nu aan de andere kant van het lint gaan staan, er worden 2 knullig tafels neergezet met nog wat douane mannetjes erbij en zijn gaan werkelijk elke trolley en elke tas open maken en "kijken".
Wij vragen ons af wat zij nu nog denken te zien nadat we al door 2 xray apparaten zijn geweest en getest zijn op explosieven...
Maar goed, we hebben toch niets anders te doen zullen we maar zeggen.

De vlucht is bijna helemaal prima... toch weer een jankerd schuin voor ons. Heel jammer.
Om 21.30 landen we in Hong Kong. Het is nog een eindje wandelen naar onze volgende gate. En er moet natuurlijk nog wat gegeten worden, nouja, Mike en Sem dan.
Daarna installeren we ons bij de gate. De vlucht naar Londen gaat om 00.15 uur.
Iets later dan de planning zijn we dan weer in de lucht. We vallen allemaal gelukkig in slaap, de één langer dan de ander. Kijken films, lezen wat...
En dan om 06.30 landen wij in Londen. Hier gaan we weer dit enorme vliegveld over. Roltrappen op en af, bus naar andere terminal, roltrappen op en af, door de security.
Pfff, we zijn er klaar mee. We willen thuis zijn nu :-)
Gelukkig is de laatste vlucht naar Dusseldorf zo voorbij (wat is nu nog een uurtje vliegen na die lange  vluchten??) Jammer genoeg moeten dan super lang op de koffers wachten maar dan mogen eindelijk in onze eigen auto stappen en naar huis rijden.
Even wennen weer om het stuur in de auto aan de linkerkant te zien ;-)

Fijn om weer thuis te zijn!

Sorry dat deze laatste blog wat later gekomen is dan ik eigenlijk gepland had. Maar Sem besloot namelijk om een dag na thuiskomst even te gaan stuntsteppen in de skatebaan en heeft vervolgens zijn kaak gebroken.. Dus ik was er even druk mee :-)  Gelukkig hoeft er vooralsnog geen operatie oid en zal de kaak "gewoon" aan elkaar groeien.

Iedereen bedankt voor het meelezen en de super leuke en lieve reacties!