Dag 9 Dag Hong Kong, Hoi Bali

Beetje verdrietig moment is aangebroken.. we gaan HK verlaten...
Maar het goede nieuws is dat we naar Bali mogen :-)
Dus om 06.15 staan we bij de receptie om uit te checken en nemen we een taxi naar het vliegveld.
De koffers passen niet allemaal in de kofferbak, dus ik sta er een beetje suf bij te kijken hoe dit opgelost moet worden. Maar schijnbaar heeft de taxi chauffeur er ervaring mee want heel handig legt hij de 3 koffers naast elkaar, ze steken aan de achterkant gewoon uit de bak, er gaat een elastiek aan de klep en 2 minuten later zit alles vast volgens hem. Oke..

En inderdaad, op weg naar het vliegveld blijven alle koffers mooi op hun plaats liggen. Nou pirma!
We stappen uit bij terminal 1 en mogen al snel de koffers afgeven, inchecken had ik al online gedaan.
We gaan door de douane (wat een verschil met de douane in China) en gaan dan meteen even ontbijten. Het vliegveld is enorm groot en enorm druk. Iedereen gaat ontbijten blijkbaar :-(
Maar goed, het lukt ons wat broodjes te bemachtigen.
Als we even later bij Gate 23 zitten zien we dat er wat vertraging van 45 minuten is. Oh jammer, maar geeft niet. Nog even later moeten we naar Gate 4 ipv 23.

En dan gaan we echt weg... doei Hong Kong

En na een snelle vlucht van 4,5 uur, we hebben allemaal geslapen, landden we om ca 15.45 uur op Bali.

We gaan de lange rij van immigrations in en een klein uurtje later staan we met koffers en al buiten.
Daar wacht de taxi chauffeur van het hotel al op ons. Op weg naar het hotel verteld hij al wat over Bali, hele vriendelijke man.
Even later zijn we bij het hotel AlamKulKul aangekomen. Prachtig aangelegd, recht aan het strand.
We hebben een prachtige schattige villa, en zijn helemaal in ons nopjes.

Jeej, badkamer is buiten :-)

Als we de spullen op de kamer hebben gelegd en omgekleed zijn gaan we op pad om wat te eten. Het wordt het restaurant naast het hotel. Heerlijke saté met rijst! Hier hebben we naar uitgekeken!
Na het eten lopen we nog een stukje over de soort van boulevard maar gaan al snel terug naar het hotel. Toch wel moe, we gaan lekker slapen!