Dag 19 Fietsen en Heet

Vannacht lekker geslapen en vanmorgen op tijd wakker. We gaan weer uitgebreid ontbijten, wat een feest is dat hier, ze hebben alles! Vooral Mike en Sem zijn elk ochtend weer enthousiast :-)







Na het ontbijt gaan we fietsen, want ja al dat eten moet er ook weer (een beetje) af..
We huren 3 fietsen en hoppetee op pad. We fietsen op een pad dat helemaal langs het strand, langs alle hotels loopt. Heel leuk om al die sjieke hotels te zien. Het fietst makkelijk hier want alleen maar wandelende mensen of een paar andere fietsende toeristen. Als we aan het eind van dit pad komen besluiten we om het onszelf iets moeilijker te maken. We gaan de "gewone" weg op. Thank God dat het in Nusa Dua niet zo druk is als in een gemiddelde andere stad op Bali.
Maar al met al gaat het ons goed af, en we fietsen helemaal naar het uiterste puntje Benoa. Pas wanneer we even wat gaan drinken voelen we hoe heet het is. Hè bah, zweet!





Als ik op een bepaald moment mn kont niet meer voel weet ik dat het tijd is die trut fiets in te leveren en heel snel aan het zwembad te gaan liggen! Tja, en daar blijven we eigenlijk de rest van de dag liggen. Weinig beweging in te krijgen nog. Sem heeft maatjes gevonden in het zwembad, dus die wil sowieso in het zwembad blijven. En ik lees heerlijk in mijn boek. Wat wil een mens nog meer...life is good!


Als de zon dan toch echt onder is gaan we terug naar de kamer. Ik face time nog even met mijn moeder en dan gaan we maar weer eens eten ;-)
Deze keer is het pizza geworden maar toch al snel spijt dat we geen sate hebben genomen! ;-)








Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 21 Local Market & Tempel

Dag 15 Rijstvelden en Monkeys

Dag 6 Goldfishes & Birds