Dag 20 Dag Nusa Dua, Hoi Sanur

Oooh vanmorgen veel te vroeg wakker geworden, van de warmte! Pff bloedheet op die kamer. Wij doen 's avonds altijd de airco uit, maar vanmorgen dus om 05.30 uur weer heel snel aangedaan.
We dommelen nog wat in maar veel is het niet meer geworden.

Vandaag moeten we uitchecken uit dit hotel en Sem wil liever niet gaan dus die werkelijk om 08.15 uur naar het zwembad vertrokken :-) Nee, ontbijt hoeft niet, ik ga zwemmen, zo lang als nog kan.
Oke...

Mike en ik hebben de altijd fijne taak alle crap weer in de koffers te krijgen. Maar het is weer gelukt en om 12.00 stappen we weer in een luxe taxi bus. Het is maar een kort ritje naar Sanur waar we inchecken in The Oasis Lagoon. Onze kamer is nog niet klaar en dus krijgen we voor 1 nacht een kamer met een eigen pooltje. Leuk!
We gaan nog even lunchen en in de soort van locale V&D achtige winkel kijken, die zit zo goed als naast ons hotel. We struinen er wat rond maar er zit niks tussen voor ons maar wel leuk om gezien te hebben.

Vervolgens genieten van ons mini badje! Mike en Sem vinden het fantastisch om bommetjes te maken in dit badje want dan stroomt het water over het zonnedek. Nouja, boys will be boys zullen we maar zeggen :-)
Ik ga weer even lekker in mijn boek verder. Echt lekker chill.
Maar we zijn wel weer in the mood om morgen iets te gaan ondernemen, we willen mooie stuff zien. Dus mail ik onze gids Wayan en hij neemt ons morgen weer mee op pad.










(random paal met 546 kabels erin en eraan)

(Ons zwembadje by night)


Reacties

Populaire posts van deze blog

Dag 21 Local Market & Tempel

Dag 15 Rijstvelden en Monkeys

Dag 6 Goldfishes & Birds