Dag 22 Snorkelen & Laatste saté

De laatste volle dag op Bali is aangebroken en die dag begint met regen...
Wij kijken vanuit onze bedden zo naar het zwembad waar de regen in spettert. Heeft wel iets gezelligs zo.
Tegen de tijd dat wij uit bed komen rollen is het inmiddels al gestopt met regenen en komt de zon door. We gaan maar eens op pad, naar het strand om precies te zijn. We wandelen langs het strand, kijken naar de krabben die op de rotsten kruipen, naar de vissen in de zee, er is genoeg te zien.
We wandelen een flink eind en komen dan bij de Balinese McDonald uit :-) Dat moeten we vieren met een BigMac :-)
Heerlijk even in de airco maar de klap is des te harder wanneer je weer buiten staat, pffff het is weer zo warm!
We wandelen terug via de markt en de winkelstraatjes, en heeeee daar zien we een starbucks, dan nemen we maar even een frappuccino :-)

Daarna lopen we terug naar het hotel, Mike en Sem gaan snorkelen in de zee en ik ga lekker bij het zwembad liggen. Ik moet nog even inchecken voor de vluchten van morgen dus even rustig aan de laptop zitten bij het zwembad, fijn!
De rest van de middag lees ik in mijn boek en als Sem en Mike terugkomen hebben ze volop verhalen van wat ze allemaal gezien hebben in de zee; octopus, vissen, een slang...Klinkt leuk ;-)

We gaan douchen en daarna voor de laatste keer een Balinees sateetje eten :-)

















Reacties

  1. Dat is nog eens een ander zwembad dan mijn intex zwembadje dat afgelopen zomer op stond

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Dag 21 Local Market & Tempel

Dag 15 Rijstvelden en Monkeys

Dag 5 Big Buddha & Star Ferry